Известие

Collapse
No announcement yet.

Въпрос за помпа високо налягяне

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Въпрос за помпа високо налягяне

    Колата гасне на ниски обороти /най-често когато работи на място/.Направиха диагностика и излиза,че помпата за високо налягане не правила достатъчно налягане в високите обороти и затова гаснела.Никога не ми е гаснела в високи обороти а винаги в ниски.Помпата в ниските си дава налягането което компа иска.Според вас наистина ли помпата е заминала или е нещо друго,защото нещо не мога да разбера как в високите не идва налягане а я гаси в ниските оборотш,когато има налягане.Моля някой ако може да ми разясни малко.Колата е 146 jtd
    Last edited by italiano mafioso; d.m.y г., 09:04.

  • #2
    здравей колега, върви някъде където разбират за да ти проверят регулатора на налягането и датчиците. ако проблема е в самата помпа, и тя се ремонтира.
    точка

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от italiano mafioso Покажи съобщение
      Колата гасне на ниски обороти /най-често когато работи на място/.Направиха диагностика и излиза,че помпата за високо налягане не правила достатъчно налягане в високите обороти и затова гаснела.Никога не ми е гаснела в високи обороти а винаги в ниски.Помпата в ниските си дава налягането което компа иска.Според вас наистина ли помпата е заминала или е нещо друго,защото нещо не мога да разбера как в високите не идва налягане а я гаси в ниските оборотш,когато има налягане.Моля някой ако може да ми разясни малко.Колата е 146 jtd
      Виж колега ако си този който си мисля,незнам защо изопачаваш думите ми,но няма значение.Казах ти че и в ниските обороти,и във високите помпата не смогва да направи налягането,което иска компа.За да се установи проблема трябва да се направят няколко теста,което също ти казах,но ти явно си решил да си ремонтираш колата във форума-пожелавам ти успех.
      Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
      Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
      Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

      Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

      Comment


      • #4
        Диагностиката е правена преди около 2 седмици в сервиз в овча купел/не специализиран за алфи/ при уж читави майстори/препоръчани/

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от italiano mafioso Покажи съобщение
          Диагностиката е правена преди около 2 седмици в сервиз в овча купел/не специализиран за алфи/ при уж читави майстори/препоръчани/
          Значи може и аз да бъркам,защото преди 2 дни правих диагностика на подобна кола със същия проблем.Но все пак си имам едно на ум,имай го предвид99 % съм сигурен че си ти,но няма значение,нека ако някой колега може да ти помогне да ти помогне
          Last edited by Mury; d.m.y г., 11:31.
          Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
          Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
          Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

          Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

          Comment


          • #6
            Смених помпата за високо налягане и се оказа,че проблема си остана.При последваща диагностика се оказа датчика на коляновият вал.Сега колата си върви без проблеми.Благодара на колегите,които се опитаха да помогнат.

            Comment


            • #7
              Браво
              Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
              Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
              Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

              Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

              Comment


              • #8
                Проба - грешка
                AR 145 , 1.6 , 76 kw- ex; GT 1.9 JTD 110 KW
                Posted by Bat Vas:Алфиста трябва да има минимум две коли, ако не иска да ходи с градски транспорт от време на време.
                sigpic

                Comment


                • #9
                  Нещо не се вързва, защото датчикът си дава съвсем различна грешка и при проблем с него колата гасне без значение оборотите.
                  Добрата новина е, че се оправила колата.
                  _______
                  146 JTD - ex
                  Renault Megane II 1.5 dci - ex

                  Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от trustworthy Покажи съобщение
                    Нещо не се вързва, защото датчикът си дава съвсем различна грешка и при проблем с него колата гасне без значение оборотите.
                    Добрата новина е, че се оправила колата.
                    Споко бре,те нещата ще се наредят,най мразим такива хора,където те лъжат в очите,ти се опитваш да им помогнеш,казваш им къде вероятно е проблема,а те бягат на друго място да им правят колите без пари.

                    П.С.Няма как колата да гасне и след това да пали веднага,и проблема да е в датчика на коляновия вал.Ако е в него колата ще запали мин.10 мин след това.
                    Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                    Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                    Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                    Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщение
                      П.С.Няма как колата да гасне и след това да пали веднага,и проблема да е в датчика на коляновия вал.Ако е в него колата ще запали мин.10 мин след това.
                      Абсолютно съм съгласен. Докато не изстине датчикът, няма да загасне лампата на таблото и няма да иска да запали.
                      _______
                      146 JTD - ex
                      Renault Megane II 1.5 dci - ex

                      Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

                      Comment


                      • #12
                        Точно така!След подмяна на въпросната помпа в момента в който колата загря до около 70 градуса загасна и пак същите симптоми както преди,не иска да запали и това е.Минава повече от 30 минути,докато колата запали,но не се сетих да обърна внимание на какви градуси пада за да запали.След като я закачиха на комп се оказа,че и датчикът на коляновият вал е заминал,за капак на всичко.След подмяната на помпата и датчика колата няма никакъв проблем,върви си нормално и не ми дава никакви ядове.

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от italiano mafioso Покажи съобщение
                          Точно така!След подмяна на въпросната помпа в момента в който колата загря до около 70 градуса загасна и пак същите симптоми както преди,не иска да запали и това е.Минава повече от 30 минути,докато колата запали,но не се сетих да обърна внимание на какви градуси пада за да запали.След като я закачиха на комп се оказа,че и датчикът на коляновият вал е заминал,за капак на всичко.След подмяната на помпата и датчика колата няма никакъв проблем,върви си нормално и не ми дава никакви ядове.
                          Това вече е друго,но аз за мен съм си извадил изводите спрямо теб
                          Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                          Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                          Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                          Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                          Comment

                          Working...
                          X